آخرین اخبار

توضیح پلیس در مورد حادثه یاسوج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در مورد حادثه برای ۳ خواهر یاسوجی توضیحاتی داد.

اشتراک گذاری
10 مهر 1402
کد مطلب : 8259

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج تصادف هولناکی در بنسنجان جاده منتهی به پل مهریان رخ داد که طی آن سه خواهر که یکی از آنها راننده و دو نفر دیگر سرنشین بودند دچار حادثه خونینی شدند.

راننده از خودرو به بیرون پرتاب شد و دو خواهر دیگر فوت کردند که بنا به شنیده‌ها حال خواهر بزرگتر یا همان راننده خودرو وخیم است.

در همین خصوص از سرهنگ پیوست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص پرسیدیم که دلیل را عدم توانایی در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا و منحرف شدن ذکر کرد و گفت: متاسفانه برای این سه سرنشین خودرو که هر سه خواهر بوده‌اند اتفاق هولناکی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آن نقطه حادثه‌خیز بوده است گفت: نقطه‌ای که تصادف کرد‌اند نقطه حادثه خیز نبوده فقط بی‌احتیاطی موجب این حادثه شده است.

پیوست در ادامه با اشاره به نشست‌های خود با شهردار یاسوج گفت: از هنگامی که آقای آشنا شهردار شدند تاکنون دو نشست در حوزه ترافیکی با وی داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهکیلویه و بویراحمد افزود: یکی از دلایل ترافیک‌ها و گلایه‌های مردم به بحث هندسی برخی از میادین برمی‌گردد مثل میدان اکبرآباد و میدان جهاد که قول دادند این مشکل را برطرف کنند.

وی همچنین گفت: قبول داریم که چراغ‌های راهنمایی ما گاه مشکل دارند زیرا قدیمی و فرسوده هستند و انتظار داریم که تعویض شوند.

پیوست از دیگر مشکلاتی را که در شهر وجود دارد مربوط به پل‌های شهر یاسوج از جمله پل‌های سوم و چهارم ذکر کرد و گفت: در صورتی که پل چهارم و همچنین فاز دوم پل سوم راه اندازی شود بسیاری از مشکلات ترافیکی را نخواهیم داشت.

اما سرهنگ پیوست بیش از همه از وضعیت مانیتورینگ شهر یاسوج گلایه‌مند بود و می‌گفت که  باید از چند سال پیش این کار را انجام می‌دادند نه حالا که هزینه‌ها بسیار بالا رفته وی این را هم گفت که به همه استان‌های کشور و مراکز آنها که نگاه کنیم مرکز مانیتورینگ دارند استان‌هایی که هم اندازه ما هستند و شهرهایی که در حد و اندازه یاسوج هستند چنین مرکزی را دارند اما ما از داشتن آن محروم هستیم.

وی افزود: اگر مرکز مانیتورینگ داشتیم سریعا و در کمترین زمان ممکن به محل‌های حادثه و یا مکان‌های که گرفتار گره ترافیکی بوده می‌رسیدیم و چنین مشکلاتی را نداشتیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پنج =